Followers

Isnin, 26 April 2010

Celebrate B'day From My Lovely Frendz Eyla Arith & Asnita Asman

Kelmarin(sabtu 24.04.10) yg lalu My Lovely Frendz Nur Aqilah Arith & Nursanita Asman Meraikan hari jadi ku...thanx eyla & nora...thanx again...sayang korang sangat2.. dua sahabat baik aku raikan nye dekat Kfc Tmn Dahlia..uiii mmg favourite aku tu kfc ..nyam2.(◕‿◕✿) .. dah tu tambah plak dgn kek Coklat..perh mmg marblesss.....walaupn sambutn nye agak lewat satu hari iye bkn satu masalh..he3...yg pnting kte bersama... aku sangat menghargai nye...muah,, muah... moga persahabatan kte akan kekal dan xkan goyah walau badai melanda..chewah badai..hi3...


OMG...!!!! kek yg mantap mmg Sedap...marblessss.....(=_^)
,,kini genap sudah 21thn,,.
ini dia org yg meraikan hari jadi ku...cik bedah n cik kiah...hi3..jgn mara
omey x???? hihihihi
opsss...watshupdup...rabbit,,tui...tuiiii......hi3

best frendz forever..

hahaha...gebu gila anak cik arith.cik omar n cik asman.
aku & kila
aku n nora

ini lah hasil karya dua sahabat ku {kila n nora}...cantik kan..suke sangat2...thanx korang..muuaahhh....insyallah lau than lme n xde aral melintang akan kusimpan smpai dah ada anak,cucu, cicit,,(kalau xperoi lah..hi3)..
LastLy...Acik Eyla Cowie kek Jatuh Kat POoh....hehehe...
Muaaahhhhh....... Sayang Korang...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...