Followers

Selasa, 13 April 2010

SeLAmaT Hari Jadi Mak......

pada 07hb April 2010 genaplah usia ibuku 47thn....Selamat Ulang Tahun Mak.....Semoga mak panjang umo d murahkan rezeki olehNYA.. terima kasih yg x terhingga dr anak mak ni...terima kasih kerana telah mendidik dan menjaga kami (adk bradik) ni smpi membesOr bagaikan Johan..hehehe....mengalahkan mak nye...hehehe.... MAK andaikata ayu ada salah n terkasor bhse ayu mintak maap sgt2...dr hujung rambut hingga hujung kaki...Sayang MAk Sangat2... Insyallah ayu akan jadi anak yg terbaik n dgr kate2..(wlaupon mmg degil..heheh)..
Mak Terima Lah Kek N Hadiah dari anakmu ini....(xde lah mahal sgt Pon..)heheh...
mak agak terkejut lah ble tgk aku blik keje bwa kek...hehe...puas seharian aku bpikir nk bg ape erk,..then ni hasilnya....


selamat Hari Jadi Pn NOrraha...=)

kini genaplah usia 47thn..hehhe

Detik2 memotong kek...mak n adk ezad
(sibuk yg kecik tu mcm hrjd die lak)

ini dia hadiah aku bg w/pun x sberapa hrgenye..aku harap mak suke...

Mak Kau Lah segalanya Bagi Ku....sAyang Mak Sangat2....Jasa Dan Pengorbananmu Akan Kusemat disanubari ku hingga akhir hayat ku...akan kukenang segala2nya.....muuahhhh....

LOve You MUm..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...