Followers

Rabu, 28 Julai 2010

I believe you......


Ya allah... Ya tuhanku...ko hilang kan lah segala perasangka buruk atau syak wasangka yg melanda dari dalam diri ku ini....aku percaya kan die.....tp die mungkir janji....

patot ke org yg merayu2 meminta tolong aku tolong?????
ermmm aku x terdaya, aku kesian aku sedaya upaya mberi bantuan walaupun aku sndiri xbrape nk mampu,,,,aku usahakan jgk......aku tolong die....

tapi nape die mungkir janji??????/
janji die xtunaikan....die jnji nk pulangkan...tp sampi skrg xde.....arrghhhh....

Die tipu aku ke???????
argghhhh x mgkin....
die baik ngn aku sebelom ni...
aku dah anggap cam kakak aku.....
mgkin die ada masalahkan...


tapi npe die x balas msg aku????
mne die pergi......
senyap je.....

tak kan aku nk tep nk mintak....???
esh xmgkin lah...
malu aku...
tp tu aku pnye,,,
walau pun xbnyk...
tp berguna wat aku...


adussss I Believe U....hope lah tunaikan jnji2 mu....jgn wat aku x pcye kat kamu lg...aku xrse aku ada wat salah kat kamu....tp aku xth andai mulut ni ada wat kamu terasa.....tp tolong lah....jgn hilangkan kepercayaan aku...aku juz ingin kamuu tunaikan jnji dan kata2 mu.....xkisah pun lau nk hold...tp adusssss......jgn wat aku ditipu & tertipu,,,...adussss......Tipah tertipu Abg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...