Followers

Isnin, 13 Disember 2010

12 DISEMBER 2010

Berjalan Sakan...Makan dan terus makan....aduiiii cam ne nk kurus...capekkkdehhhh/....:(.... tp ape pun yg penting aku happy...happy.....:)

~ PAGI...JROBIK TIME...
huhu...xnak...xnak aku g juga jrobik ni dgn si nenek iwa ni..si qieqil ni xde plak balik kg katanye..katenye ke???hihihi whatever..:)...tp kan padahal lom expert lagi tp arhh redah aje...dapat bju free tu...hihihihi....jrobik ni diadakan sempena hari keluarga2 golongan ternama menteri2 kat johor ni...uiiit aku diapik oleh menteri2..huh meletupzzz...hahahahahah.....jrobik dgn menteri johor ghani osman beb...xsangke2 jupe berdepan...jrobik sama2 makan sebelah meja...(sebelah meja je,bkn 1 meja..hihihi)..york layan pic aku ni..pic xbnyk sbb aku xdpt nk amik waktu jrobik tu...









~PETANG ~ KFC WITH MY COUSIN~
; ; ; nyummmy...nyummy...my favourite...; ; ; 
tgh sedap2 lepak2 sepupuku dtg ajak g kdai hp(nk download sofware..uiit hp die mahal...xmampu den nk beli.hihihi) selepas hampir 2jam kteorg layan cina btol2 hp tu perut pun jadi lapar(krakk..krokkk...dibuatnye)hihihi..ape lg abg sepupu aku ni ajak pekene KFC..uiiit sedap sangat2.TQ abg pie blnje ite,,,hihihi....sdp gle..utk pengetahuan aku mmg agak rapat ckit dgn die...so buat bf ku yg tercinta dont jeles2 ok!!hihihihi..  layannnn nyummmmyyyyyy!!!!!!!










~MIDNIGHT TIME~ABS SPECIAL SATU!!!!!!.
yihaa...nyam...nyam...hahahaha...xplan oun nk g pekene ABC special ni..kebetulan lau x sebab budak tu kan yg ala2 wel..wel...hahaha(opsss terlepas sudah)..hahaha...arh ada aku kisah.. yg penting ada cik iwa n cik ana...hihi...tp sorry beb pic korang ber2 xde...abis korang syok sangat bersembang so aku wat hal sendiri...ini lah hasil aku wat hal...hahahaha....ABC layannn........nyummy,!!!!...:)

SUNGAI BULUH ABC!!!specialsss....



NYUMMYYYY....myum!!nyum!!!hihihihi

aksi SYOK sendiri!!!dikala kebosanan                                  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...