Followers

Jumaat, 31 Disember 2010

selamat Tinggal 2010...Selamat datang 2011

 
: 2010 : berakhir sudah tahun yg penuh dengan Dugaan , Onak , Ranjau , Duri & Suka Duka.....Syukur alhamdulilah aku masih ada disini...masih boleh berblogger.masih boleh suka-suka dengan kwan2 n orang2 yg tersayang...Rase bersyukur sbb ada emak ,ayah yg sayang kat aku..ada kakak n abang..lg extra bile dah dapat anak buah (love u baby ♥ NurSafuhah ♥~ucu sayang fuha) ada my Bff  Eyla Arith & Asnita Asman(suka duka kami sentiasa bersama♥sayang kamu berdua..muahh) juga kat kawan2 andai sekalian then x lupe jgk kat my Dear Azizul (thanx dear susah senang tetap dgn syg..muaah love u sayang)...  hope 2010 yg berlaku menjadi pengajaran wat kite semua...dan menjadi lagi dewasa utk diri kite semua.. GOOD BYE 2010...

2011 !!!!! Selamat Datang Tahun Baru...Selamat Datang Pengalaman2 , Suka Duka baru yg bakal Menjelma.. Semoga Tahun 2011 menjadi tahun lebih baik...semoga juga impian n cita2 aku menjadi kenyataaan... Semoga Azam Tahun baru yg dapat aku capai... Buat My Family hope kita semua lebih tabah mengharungi segalanye sama-sma..Buat My bff Eyla Arith & Asnita Asman aku doakan korang bahagia selalu...dan harungi thn baru dgn lebih baik...yeah for my Dear hope ape yg kita rancang berjalan dgn lancarnya seperti yg kita inginkan... WELCOME 2011..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...