Followers

Khamis, 27 Januari 2011

MAK NAK BALIKKK tapi NAK JALAN XNAK BALIK...hahaha

“KHURAFAT-Perjanjian Syaitan” mengisahkan perjanjian terlarang, persekongkolan antara manusia & syaitan.Satu bentuk penyelewengan yang nyata dalam Aqidah Islam dan amat ditegah dalam Agama.Manusia, disogok dengan nafsu serakah dan dendam membara, tanpa mengira akibat dan bahana, rela membelakangkan Allah untuk memperoleh apa yang dicita walau dengan apa cara, akhirnya hanyut dengan bisikan dan tipu daya syaitan durjana.
Kisah bermula dengan Johan, seorang pemuda yang bekerja sebagai Pembantu Perubatan di sebuah hospital kerajaan. Dia sudah berkahwin dan mempunyai seorang isteri bernama Ayshah. Seawalnya pasangan ini hidup aman & bahagia, namun tanpa disangka ujian melanda di pertengahan jalan, kesan daripada ‘gangguan misteri’ yang berterusan.
Dalam pada masa gangguan-gangguan itu, hadir pula seorang perempuan tua yang tidak Johan kenali namun sering menyapa dan cuba mendekati Johan sewaktu di tempat kerja. Tanda tanya dan trauma yang melanda Johan & Ayshah tidak habis di sana, malah ditambah dengan munculnya bekas teman wanita Johan yang bernama Anna.Walaupun setelah mengetahui Johan sudah berumah tangga dan bergelar suami yang sah pada Ayshah, Anna masih terus mengganggu dan merayu untuk menerimanya semula. Ini menyebabkan Johan bertambah runsing dan bertekad untuk mempertahankan rumah tangganya dengan segala daya.
Tidak lama setelah berkali-kali ditolak cintanya, Anna ditemui mati;bunuh diri. Kematian Anna adalah kemuncak bagi segala siri kejadian misteri yang berlaku dalam hidup Johan & Ayshah.
 ~Errrggggrrrrr Seram~
aishah & Johan ~hero n heroin cite ni
gilerr cam x snggup aku nk tgk cite ni lg~abis 
ni lg asik yg paling aku cm nk ngis tgk...
~makk nak  balik,takot!!!!~hahaha
ni lagi...bolen x tdo mlm aku tgk~terbayang2..
gilerrr punye seram lah
Huhuh.....lega rase bile cite ni dah abis.tarik nafas panjang aku..hahaha.tp aku rase cite die kejap je dah abis. ntah ape rupe aku iwa n cik lah n ana dalam panggung tu...rase cm kiteorg je yg mcm org xbetol..nak sangat tgok haaa amik ko...selendang aku jadi mangsa cik lah....nk tgk tp tutup muke(cama lah kite kan).:p. ada brother sebelah aku relax je tgk..haha...kesian die aku terpekik2 ketakutan..hahaha....padan muke ko bro nasib malang dapat site seblh aku...hahaha....dah puas tgk wayang time to snap2 pic...ini dia...bilik air pun jadi.hihi...layan~~~~~~~~~~~~~










~TAMMAT~for wayang n snap2 picture,,;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...