Followers

Selasa, 15 Februari 2011

AIN ♥ TALIB


 Selamat Pengantin baru buat ain & talib.aku x igt lah hari ape aritu kau kawin. tp yg penting masih fresh lagi ni..O_o.. Ain ko dah kawin dah kan..dah ada laki kan.. so dah kawin ni xleh lah nakal2 cm aku lagi. hehe... aku doakan ko bahagia selalu hingga ke anak cucu, jadi isteri yg soleh, yg baik tok suami ko..:)..sedih lah xpat tgk ko sanding..xpat nak amik gambar sama-sama kan.. tp aku datang jgk kan..xpe kan..hihihi... nanti time aku kawin ko jgn x datang pulak.. aku tggu ko..(chewah tp xth lah bilenye aku nk kawin ni)..hihih..
ape pun semoga bahagia selalu.. dont noty!!noty!! ok!.  :).. Tahniah Ain ♥.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...