Followers

Rabu, 16 Mac 2011

:Majlis tunang :~Shairah & Fadzly


..Tahniah Shairah & Fazdly...

13.03.2011~ uiiit lepas majlis siti marian aku n the geng bergegas ke majlis shera ni...tp hampeh sampai-sampai dah kena sunting dah dgn kumbang pujaan hatinye...baru nk tgk saat-saat disunting...disarung cincin...best erkk adoiii aku bile lg erkk???mst semua nk th kan...:p,,,pe pun sabar ea...hahaha...^_^..uiit cm aku plak yg x sbr..hahha...
ok2 ckup sudah aku merepek!!!!...york layan pic shera ni...

Ni lah Bunga yg dah disunting..Tahniah ea yunk..
org kata waktu2 dlm ikatan tunang ni lah bnyk dugaan yg akn datang..
hope ko sabar n tabah menjalaninye..
aku doakan ko semoga bahagia hingga ke akhir hayar bersama
pasangan ko(fadzly)..amin...
Sha & Fadzly
SHantekk kan...sha dapat 2 cincin tu..
merisik n tunang..cicin belah rotan+batu permata..
hantaran belah perempuan(syah)-blue..
hantaran belah lelaki(Fadzly)-purple
yeah!! ini KAMI...
kami yg memeriahkan lg mengepohkan
dan menghabiskan makanan..hahaha
kami semua juga yg gilerr bergambar,
xpuas duduk..diri pulak..hahaha
Me n Shera
opss tukar pose..hahah...^_^..
i like..like...:p
Sha & Kila
Nora & Sha

Sha & echa
Sha & Aisyah
gileeerrr suke tgk gmbr ni...
ayu x??hahaha...ni lah aku n aisyah..
last picture~kami beramai-ramai dgn ina(bju pink)..
dah bertahun x jupe die,,,baru nk jupe...xberubah bdn die mantein..
hiih...best taw dapt jupe kawan2 lama2 ni..
****************************************************
END the StOry
TAHNIAH SYAIRAH & FADLY
moga berkekalan hendaknye..amin..
*****************************************************

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...