Followers

Ahad, 27 Mac 2011

OMG!!!!!. Ex-GF Nabil(raja Lawak)...!!!


u see IRMA HASMIE....oMG!!!... ala2 teruja aku tadi bile g Pesta Konvo UTM Skudai (menyibuk kan aku g pesta org)..niat g nk cuci-cuci mata dgn kila, aisyah n maizan ni..xnak beli barang ape-ape lah konon. tp Ppuan hampeh dah g sane selagi wit x habis semua barang lau bh nk beli..hahha..
~tERuJA sEKETiKA~dok syok beli-beli barang tetibe si pijan ni ckp ada IRMA. tanpa segan silu aku tego "kak Nk Bergambo blh??"".boleh......(tp disebalik blh ada cerita yg tersembunyi..hahahha~wat malu je..hahahhah.) pastu aku bergambo lah dengan irma hasmie. cam tak caye leh jupe die. aku mmg suke tgk muke die. bile dah jupe depan-depan adoii sweet giler die. lagi-lagi bile dah bertudung, walaupun gaya simple tetap cun n nice+shantekk... 

-IRMA HASMIE-
sweet kan...shantikk....^_^
EYLA AYU..kami pun suwettt kan....tomelkan...
hahahaha,,pheewiiiiit...kahkahkah...

4 ulasan:

  1. suka irma ~~
    lagi2 suka bila da start pakai hijab ! kan3.

    BalasPadam
  2. btol..btol pqa...cantik kan die..
    sweet gilerrr...muke bersih je...

    BalasPadam
  3. moge berkekaln la hrpnye amiiiin
    ='D
    sweeeeeeeet

    BalasPadam
  4. betul tu nasuha....
    mudah2an...amin....^_^

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...