Followers

Selasa, 15 Mac 2011

Selamat Pengantin baru :: Siti Mariam & Md Harun

SeLamat Pengantin Baru
~Siti Mariam & Md Harun~


semoga berbahagia selau ea yam...alhamdulilah  lagi seorang kawan aku dah digelar isteri org ko kan best-best..^_^.
so xmo nakal2 lagi..lau dgn husband ko terpulanglah..hahaha...dah sah kan....:p..
yam... nak mintak maaf!!!  aku nk wat akuan secara terang-terangan ni...hahaha...
ko nk tahu x aku wish kat  wedding card tu "selamat pengantin baru Siti Mariam & Jamil"...aku salah.. Jamil nama Ayah husband ko..
patotnye Harun Kan...sorry doory strwabery baa...:)
kalau ko ada terbaca jgn gelak taw...aku malu..hahahahaha..
dah balik tgk nama kat kotak yg ko bg baru perasan...
malunye....:<<..huhuu..


suke dapat amik gmbar kan..
sempat jgk lah bergambar dgn N & tati...
dah lem xjupe...
oppsss zila cmerawoman kami..so x dpt lah syg kite bergambar
sama-sama..;'(.


************************
*********************************
AKSI CUCI MATA

gile bergambar beraksi...hahaha....cik Qieqil kamu jgn jeles ea....kamu pemandu xleh bergambar cm kami bahaya syg..hiihhih....
pastu kan yg ada dlm hp c.ayu xde gmbr Qiqiel n aisyah...
nk tggu upload rase lme pulak..so pic kami ber3 je lah yg ada...yom Qieqiel layan pic kami yg very the class n delicious gitu...hahhaha...



sekian sudah cuci mata...^_^
TAMMAT

**********************************
************************************************

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...