Followers

Sabtu, 9 April 2011

Love My Mum..happy birthday to you..


 07.04.2011...hanya buat mak saya...rushing giler balik keje beli kek ajak kawan-kawan kesyangan sambut besday mak saya..:)...ajak x ramai lah..almaklumlah bukan party besar-besaran..tp kan mmg mantap mak masak mcm hari raya..ada nasi empet,lodeh,sambal kcang n paling aku suke satay goreng..mmg mantop melotop marbless....ditambah lg dgn kek choclate white fruit...uiiit lg mantap woo.....huhu..mmg mantap dah aku pun mnjadi semakin montok...ooooo tidakk......takut...kata kan tidak pada kegemukan yg melanda pada diri ini..ooo my god!!!!!!!!.....TidaK!!!!!!.hohohoh ape pun mak aku mmg lagi solit dari aku..bab kata emak " seumur-umur emak,emak xpenah gemok mcm ko adik"..hahhaa....ooo Pn Norraha Engkaulah Ilhamku...^_^..
SELAMAT HARI LAHIR EMAK
ADIK SYG EMAK...muaahhh
Choclate White Fruits..nyum..nyum..
dalam siap ada mcm jelly laici...sedap...

menu kami...biasa je...tp sedap..mak mmg terbaik..muahhh...


ini lah my bff saya,,,ada sorang tu insyallah merangkap asistant mak aku...tutttt***hahahaha
apabila kegedikannye terserlah..auwww meletup mak nyah..hihihi
ni adik iwa....yunk igt x.jari alip tunjuk-tunjuk_die kim salam.**aim**.
hahhaa....alip wat susana gamat..pecah perot ketawa..hahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...