Followers

Sabtu, 16 April 2011

MAAF!!!.. saya xlupe awak Tapi saya ingin kan Perubahan

Saya Minta Maaf!! Minta Ampun !! Kat awak...bukan diri ini nk lupekan awak....tp saya dah ada yg baru,bukan niat habis madu sepah dibuang..tapi...tapi saya ingin kan perubahan..chewah..hahahhah...terasa macam sadis nye saya...saya sayang awak tapi...tapi saya tetap nk yg baru wahai header blogku sayang...hahahah

HEADER HASIL KARYA : Abg Ahmad Fares.
...abg terima kasih jasamu akan ku kenang...
awak saya tinggalkan awak ea....awak jgn pergi jauh.awak tetap dalam hati..akan saya simpan awak dlm folder saya..akan saya jge awk dgn baik..tak akan saya hapuskan awak...saya janji!!!

&

awak selamat berwajah baru..awak-awak patot berterima kasih kat abg ni taw FITRI QHAIRUL RAFIQ..kalau tak disebabkan ehsan dari die jgn harap awak berwajah baru(sib baik fit ni kwn aku..untung-untung buat FOC je..hahahha)..ape pun FIT thanx ea..;)..
HEADER HASIL KARYA : FITRI QHAIRUL RAFIQ
FIT terima kasih..aku suka...cantik..;)

P/s : kawan-kawan....ok x header & background baru ni??serabut tak??hihhi....saya perlukan pendapat....please..please..;)


4 ulasan:

  1. dua2 pun cantik la kak...
    nampak AYU gitu..hehe

    cantek2 =)

    BalasPadam
  2. hihih....malu akak.. dedetz ni..hahahaha...
    thanx adik...

    BalasPadam
  3. cantik..bertambah menarik.. pandai ayu manage blog..hehe..

    BalasPadam
  4. thanx erina...hihihi...^_^..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...