Followers

Ahad, 8 Mei 2011

Selamat Hari Ibu ♥PN.NOR RAHA♥

Salam 1 Malaysia.....
Salam buat semua emak,ibu,mama 1 malaysia terutama buat emak aku PN NOR RAHA BTE MOHD SOUT..Disini dengan berbesar hati abg,kakak n adik nak ucapkan  SELAMAT HARI IBU kepada emak aku.. TERIMA KASIH EMAK pengorbananmu melahirkanku,membesarkanku n mendidikku tak kan penah ku lupakan sampai bila-bila walaupun mulut ini kadang terlepas kata & terkasar bahasa ayu tetap sayang mak ketat-ketat,maafkan ayu sering kali buat emak kecik hati dengan mulut ayu yg celupar ni..Maaf Emak...kau lah segalanya bagi aku...Emak ada secebis kata-kata yg ikhlas nk ayu coretkan semata-mata untuk mak.(walaupun ayu th mgkin mak xkn bce tp xpe biar blog bukti yg ayu syg mak sgt2)..


Emak..
Kaulah segalanya bagi aku,
Terima Kasih tak terhingga,
kerna melahirkan,menjaga & mendidikku sehingga menjadi dewasa seperti hari ini,
Jasa & pengorbananmu akan ku semat dalam hati sampai mati..

Emak..
Andai mak baca blog ayu ni,
ayu nak mak tahu,
ayu sayang mak sangat-sangat,
andai ada sesiapa yg cube buat mak bkecil hati or marah2 mak,
ayu akan sentiasa dgn emak sampai bile2.insyallah..

Emak..
Terima Kasih..
Sayang Emak Sangat-sangat..


KHAS BUAT EMAK Aku & BUAT MAMA,IBU dan UMi 1 Malaysia..


EMAK kami Semua Sayang Emak..
Walaupun Semakin Hari Emak semakin Sensitif
Sedaya upaya Kami akan menjaga hati Emak dgn baik..(insyallah)
Terima Kasih Emak..
TERIMA KASIH DARI KAMI AYAH,ABANG,KAKAK & ADIK.

2 ulasan:

  1. salam....

    selamat hari ibu buat ibu awak..

    *folo ur blog

    BalasPadam
  2. salam...terima kasih sekamar Rindu..
    selamat hari ibu juga tok ibu awk n ibu2 sedunia..
    kasih ibu sampai ke syurga..

    ~awak kite dah follow awk balik...thanx taw follow kite..;)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...