Followers

Rabu, 8 Jun 2011

Wedding Ani & Ali (05.06.2011)

Alhamdulilah...Syukur sangat selesai sudah majlis perkahwinan cousin aku ni si Ani dgn pasangannye Ali...
copy by Romadan Pouzan


**********************************************
Ani & Ali aku ada ucapan Khas utk korang ni..baca taw...;)

Ani & Ali......
Merpati Dua Sejoli....
Akhirnye dgn keredhaanNYA Bersatu Kalian...
Alhamdulilah...aku Tumpang Gembira n happy sangat-sangat..
my best friends merangkap sekaligus sepupu aku yg paling rapat ngn aku akhirnye...
sampai sudah Jodohnya...(aku pulak rase nk jugak kawin~hahah gediks)..

Ani & Ali....
Hanya kata-kata dapat aku persembahkan..
(igt nk wat goyang inul,kang x tdo mlm pgntin)..hahahha
Ani & Ali...
Selamat Pengantin Baru...
Semoga kalian bahagia Selalu..pasni abg syg taw..opsss terlebih sudah,..
(ani gurau jerk~hihihi)..
Ani..Semoga menjadi isteri Yg solehah..
semoga dapat menempuh alam perkahwinan dgn ilmu didada & Semangat Kental mu itu.,,kahkahkah...;)..

*************************************************
Aktiviti 1 : Rewang Merewang
-macam biasa lau dah sedara mara kawin ni rewang dah semestinye(wajib)..lagi lau org yg mcm aku ni mmg patot!!!...(sbb aku belum kawin...mst wajib nnt knduri aku org pulak xnk dtg)hahahha....chewah...
tp yg sebenarnye time ada majlis cm ni seronok..time cm ni dapat kumpul sedara mara ramai2 kan..
seronok..mcm ragam merewang...aku sempat jugak lah snap2 pic..;)

opss Pengantin bersama telornye~weeee,,hihihi
me & Echa..hush awal2 dah kne warning ngn mak sikin..
AYU!!!!...ko jgn xdtg!!..mak..takot kite..hahaha
hush sape tu..rajinnye...
masuk bakul angkt sendiri.hahaha
ini dia org2 kuat yg bertunkus lumus menjayakan majlis ani & Ali..
U see!!!!my nenek saya...sama x muke??hahaha...
nenek saya ketika melatah apabila diusik oleh si pie tu!,,haha
Mak Ngah ku yg Keletihan..Keletihan duduk lama sangat tu...hihih...
************************************************
Aktiviti 2 : Ani Nikah..
-hanya dengan sekali lafaz..Sah!! Sah!! Noraini Binti Roslan Sah Menjadi Isteri Kepada Ali(ntah ape nama betol aku xtahu).huhu....tapi sedih x dapat datang waktu majlis akad nikah ni...;((...terpaksa kerja sbb kerja terlalu banyak..dengan ini aku nyatakan aku curi lagi pic dari Romadan Pouzan merangkap Jurufoto majlis ani ..opsss abg minta izin copy pic ea,..hihihi




Ani serius sangat Cantik kamu..;)

***********************************************
Aktiviti 3 : Malam Berinai..
-pic waktu mlm ni lagi lah xbnyk..yg ada dlm hp aku je..ni je lah yg ada..

cella,me,ani & echa


pakbu & ani


*******************************************
Aktiviti 4 : opsss!!!ayu Pengapit...really??
-hohohoh.....soalan-soalan yg diterima ketika menjadi pengapit...takot nk jawab soalan stnadart final exam spm...hahahaha.....soalan sama tp mereka bijak mengolah ayat..pandai-pandai..hhihi...

1. wah pengapit tu bile lagi???
2.pengapit dah berseri-seri..xlama lagi lah tu??
3. ayu bile lagi ko??ani dah lepas...

Jawapan : Insyallah lau ada jodoh coming soon...doakan saya ea..;),,..
(standart jawapan Spm)..hahahahaha...chewah...adoiiii poning mak nk jawab...hahaha...
haaa....kan dah merepek ni......ni pasal ani kawin ke pasal aku bile nk kwin..hahaha..
Continue Ani&Ali Wedding...

HARI PERSANDINGAN...
KOMPANG DIPALU PENGANTIN BARU..ewahhh...
jom2 layan pic Ani & Ali n kawan2 aku.;)








SELAMAT PENGANTIN BARU..

ANI
ALI

SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU CICIT...
AMIN........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...