Followers

Jumaat, 8 Julai 2011

AcciDent : COROLLA...Sadis nye rase..



ALAHAI AAT..;(((9

 
JUMAAT_08.07.2011-- Tepat jam 02.50 pagi tengah nyenyak n sedap aku tido dibuai mimpi-mimpi n ketika saat air liur baru nk jatuh menjadi sebuah ukiran peta dunia  ^_^ tiba-tiba kedengaran lagu nyanyian MAHER ZAIN--dah tentu-tentu panggilan dari family aku..dgn pantas aku angkat..cam nak gugur jantung bile dengar suara my lovely brother "AYU, ABANG ACCIDENT,CAKAP KAT AYAH"...dgn pantas aku bangun dari tilam.. otomatik mata yg layu jadi segar Bugar ..ya allah dalam hati tuhan je yg tahu ape aku rase..cepat2 kejut ayah & emak...dgn muke baru bangun tido capai kunci n dompet terus ke tempat berlaku kejadian...;((..

Sampai je kat tmpt Accident aku nampak MYVI HITAM (dalam hati-abg bawa kete kawan die ke??-mmg teruk Myvi tu)makin debar-debar ni..tapi bile dah dekat oiii COROLLA abg...aku pula rase sayu hati...cepat2 g dekat dgn abg..alhamdulilah luke cikit je x teruk tp kawan nye agak teruk cikit dua2 tercampak...aLahai tgk muke abg..aku mcm dapat Rase ape die rase...Seorang yg gila2 minat Kereta Lama-lama..bersengkang mata pagi2 org semua dah tido hanya kerana CoROLLa..bile dah last minit CorOLLA nak di InspectiOn lain jadi nye..alahai abg aku sayang..harap sangat ko jgn terlalu terkilan.anggap ada hikmah di sebalik ape yg berlaku...

tengah-tengah sayu hati tgk abg tapi waktu tu aku still tertanya-tanya..abg cam mane blh Accidnent??padahal kete ko kat tepi ini...lagi Aku rase terkilan bile die cerita Kereta dia parking Tepi sbb ada kerosakan sikit tiba2 ada org langgar..yang langgar cina tengah mabuk..usshh sadis rase...aku pulak yg geram...eee cam nak debik je muke cina tu(hihihih_ada berani ke ayu)..^^...apepun alhamdulilah sangat2 abg n kawan die x de ape-ape cume luka-luka ringan..sedih mmg sedih lah...kete dah bikin baik..walau x sehebat mane tp aku th abg dah bnyk abis mase tok CorOLLa.... tak ape lah abg mungkin ada hikmah tu..banyak-banyak sabar taw.. Abang walau adik ko ni x tahu sangat pasal kete2 lama yg ko minat tu tp adik ko ni mcm dapat rase ape ko rase..:(..Tak mo terkilan n sedih-sedih taw abg..insyallah ape yg berlaku ada hikmah nye...Abang Dunia Akhirat baik Buruk kau..kau Satu-satu nye abg paling aku sayang...ko Tempat aku Bergantung...Sayang ko abang sanagat-sangat....



NI LAH YANG MELANGGAR COROLLA...BIADAP!!!!....AMIK KO HANCUS BONET...

agak teruk juga myvi ni...esh...esh....
eee cepuk kang!!!biadap sangat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...