Followers

Selasa, 2 Ogos 2011

Suatu Ketika..

Suatu Ketika.....
Orang cakap perkara yang berlalu usah dikenang..
Tapi bagi aku perkara yang lama yang ada pahit manis nye jadikan ia satu pengajaran.
tak salah kan???...

tiba-tiba teringat bibit-bobot perkenalan kami.
so sweet...(oii ayu jgn over ko dah ada pkwe skrg)..
alaaa....bukan ape pun juz cerita je..
hiburkan hati sendiri...xpe kan??boleh kan??

dulu time bulan puasa kadang-kadang kite g bazar sama-sama kan..*dah terbayang ni,ble nk g lagi erk??..hihihiih..
tapi rase nye kite xpnah buke sama-sama kan...kan...
macam teringin buke sama-sama..tapi x mungkin lagi kot boleh sama-sama lagi..;((
kamu..kamu walau apepun jasa kamu kat saya akan saya kenang n hargainye..
kamu-kamu kalau saya ada salah maafkan saya ea..
kamu-kamu Selamat Berpuasa...

~ kalau rase entry nk NTAH APE-APE ABAIKAN SAJA,IANYE HIBURAN HATI SI PEMILIK BLOG...;))~


****ENTRY BAGAI TIADA MOTIF & KESUDAHANHYA****

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...