Followers

Rabu, 7 September 2011

buke puasa dgn kawan-kawan..

 Assalamualaikum,

huh.. raya dah kite..tp haaaa baru nk update blog bulan puasa...
buzy yang teramat sangat sampai xde mase nk update. .
walau pun dah lepas tetap nk update jugak~haruslah kan..kan...hihiih...


cerita disebalik tabir : =_+... macam2 planing sebenarnye ada yg nk mkn seafood lah...senibong lah..stulang lah..buffer lah...mcm2 pendapat dari kawan2..berbagai komplikasi..haha(tp x serius pun)..hahaha...
tapi akhirnye kite org makan tempat yg paling dekat je..dekat Restoran Samsi Taman Rinting..


macam-macam kerenah kami gile... ramai jugak ada dalam 2puluh lebih org...x sangke plak aku seramai ni.. ada yg bawa pasangan masing2 yg solo aku juga...ceh ada lagi lah yg solo..:))..


 kami yg x berpasangan...hihih...

apit n tunang nye

pidah n tunang nye

hida n boypren die..sweet kan...hihiih

aisyah n pijan..merpati 2 sejoli,.

senior kami...cella n radin...(die senior sbb die kawin dulu)..hahah

ini die ani n ali...pgnanton baru ni..mkn boleh tahan..hihi

katik n boypren nye...


secara kebetulan kena plak dgn bufday nana...so ape lagi riuh gamat samsi dgn suara kiteorg...hihi...mmg best lah,,happy birthday nana...tapi buat ada kawan2 yg x dapat mkn dgn sempurna aku wakil abg wan samsi nk minta maaf..hahaha....almaklum lah bulan puasa...aku pasti korang semua paham..hihihihi..
ape pun korang semua best terbaik...:p...cap jempoLLL aku bagi....hihiih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...