Followers

Jumaat, 30 September 2011

Mood Syawal : CeLLa House

: Assalamualaikum :

Open House
Raya..Raya..Raya..
makan..makan..makan..
Dah sinonim..tapi jgn lupe maaf bermaafan antara satu sama lain..
tp kan uh bile nak slim mcam ceLLa nie! ! uh sangat cemburu !!hahah..chewah..

Owner Rumah Cella & adin..
N0w dirumah mereka..Rumah baru pasangan Pengantin Baru..
semua Baru belaka lah..memang TipTop & Terbaik la Cek Lah ni..hihihi
Suka tgk Mereka berdua..Serasi Bersama... beb aku doakan kebahagian korang,,;))

Jambu x yg duduk kat tangga uh! !..ahaaha
sedo..sedo lah makin hari makin sihat kamu ! ! 

Hai jan ape yg ko suke Beno..
ekh jan thanx menjadi juru camera dimana aje..
i like bergamBO ! 1..hihihi

aku n Apit..uh mcam kurang sopan kan apit..
Gadis berposing di tangga..uh cOmeL kan !.:;)

Posing Abis kat rumah Baru..uh tgk lah gambor ni semua...
banyak Beno padahal org sama je..hihih...






Jan await hang macam gedik sgt..? ?. hihih...
kami tu Gadis2 steady je kan...hahaha

Apepun Terima Kasih Sangat-sangat Kat Cella @ Rosnah jemput kami semua BerOpen House dirumah kamu...kami ni mmg suka bab makan2 ni..hihihih....tp beli dah gemOk mula nk rungut..:;p..
TERIMA KASIH CELLA  & RADIN..
SELAMAT HARI RAYA..
MAAF ZAHIR & BATIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...