Followers

Sabtu, 17 September 2011

MuaR : Raya Lagi..


RAYA KE-4
DesTiNaSi : MUAR...


u see...muka kami ceria tak??manis x?? hahah...semangat ni tahun ni kami ber3 nak raye sampai muar..almaklumlah thn ni raye cuti panjang...so ape lagi Muar lah kite..:)..muar ni rumah sape?? haa ni cik nk habak mai ke muar ni Beno nye nk g rumah Remy alaaa Remy ishak tu..hahah....chewah xlah ker rumah Remy fauzani kekasih gelap die tu..tu..hahah...(opsss surat kalau ada yg mara),..:p..


haa....excited semua...seronok excited..haaa dok dekah2 ketwakan aku (x kelakar ke~lalalal)..haaaa kan dah sesat sampai berpusing2...padahal dah dekat dgb tmpt tujuan tapi x samapi2..berpusing-pusing...sadis betol..hahah....sib baik ada ana amik..selamat lau x haaa pusing2 je lah kat bandar muar tu..:)) tp xpe bile lagi nak jalan kan...


haaaa....ni lah muke yg kne gelak je..errrr....cam nk debik si c.lah n iwa ni....org buat lawak xnk ketawa..errr....


haaa ni die c.lah...nampk je manis tapi kaki buli aku ni...kesian aku asik kne buli dgn die...(ko siap nnt ada jodoh kite serumah? ? Jaga ko nnt ! !..hahah


ni lah kat umah si remy tu...gilerr kentang lelaki yg masak mee...mee terjun..hahaha..:)
aiseh terjun2 ada org tambah 2 kali...tapi x aci nape iwa dapat mkn ayam...tp ite n c,lah xdapat...xpuas hati !!.hahahahha.......


Jom...jom Jalan! ! bandar Muar..Kampung Si Cik lah ni...jom tgk kwan iwa(monyet~ark,,ark,,uurk,,urk..)..hahahah


haa tu lah si jelerr lidah tu lah remy..siapakah? ? boyprend sapakah dia? ?
hush sangat rumit nk diurai,,,kusut...kusut....hahah


Kami Gaya Mutu Keunggulan...
haha..ada class..
Untunglah kami beraya ke Muar..ahahha..! ! ! 


2 ulasan:

  1. raya sakan ye ayu..
    hehe btw mmg ceria sume..
    terserlah.
    hihi. :D

    BalasPadam
  2. tu lah iznie mmg raya sakan...sampai hari ni masih beraya lagi...ceria sakan..hahah...
    btw Selamat hari raya iznie..:))
    tQ jengok2 blog ayu.follow u...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...