Followers

Ahad, 2 Oktober 2011

Good Luck Kawan Baik ! !

:Assalamualaikum :

Dear yang Botak Kawan Baik Ayu ! !

hye, awak yg botak ! ! 
gilerr kentang woooo ! ! bile tiada rambut awak sgt macho..betul ke macho ? ?
hahaha. . .muke awak buat saya gelak wahai kawan baik ayu..;)
dear yang botak ni kawan baik aku..kiteorg kawan dari sekolah..
memang dah rapat giler ! ! rapat je xpnah tersangkut...die cam abg aku lah kiranye,
kami xlebih..tapi kami mmg sangat rapat ! !...
(buat Incek B wahai kekasih hati jgn jelous2 taw ! !)~hihihi 


Pagi tadi hantar si Botak ni..xbajek pulak ramai jugak yg ada kat cini kan..uh aku dgn sememeh! ! pkai suar n bju ntah pakai muat je! ! jap lg mereka uh masing2 vouge...malu siot...tebal muke~berrrr.....dah duduk line-line belakang tepi tembOk. . . malu punye pasal. . hahah. . aim ar ni x ckp ramai,lau th ramai dah vouge jgk taw.. nyampah mak !! .ha3. . tapi-tapi kan arhh tetibe tertangkap syahdu pulak bile tgk ramai ada akak2..mak cik2..lambai kan tgn kat anak n suami then mereka say "bye-bye, jge diri bebaik" tetibe aku pulak yg rase sedih. . sob. . . sob . .:( . . Sedih pulak tgk si aim ni nak pergi PulapOl padahal cume 2 bulan je.. hihihi...aim walaupun kite cume Kawan Sahaja ! ! tapi sedih tetap ada taw..uh lagi lah kite Rapat jugak kan...berr~sob. . sob . . 


Rakan-Rakan Sepejuangan Si Aim Botak ni...
Bye..bye aim...bye semua...
jaga diri bebaik ! ! 

 : : Dear Kawan Baik Aku , Rahim muhamad ! ! . . Segala pesanan kamu, segala wasiat kamu, insyallah akan aku lakukan ~sy bertindak mengikut arahan. .chahhh~ tapi bukan free taw ! !.. hahaha. . balik PulapOr belanja SeafOod ok ! !. . hahaha....insyallah nnt last Latihan sy Datang ea . . insyallah~ : :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...