Followers

Selasa, 4 Oktober 2011

MaaF kan Saya ! !

salam ,
ayu ! ! ape ko dah buat ni ! ! . .
jgn nk kucar kacir kn relationship org ! !.

ya allah, sungguh sikit pun xniat.. gara-gara terlalu rapat ni padah nye. .
aku kesian kat die,aku dah wat die risau. . . kami baik , kami rapat , aku x sgke gara-gara sekeping gambar die mintak break !
untuk peringatan aku sendiri lepasni buat baik berpada-pada , igt jangan nak ramah sangat , jgn nak gedik sg wahai ayu !! igt sikit ayu ko dah berpunya! !..

buat yg terluka : sorry! ! minta Maaf banyak-banyak . . kami cume kawan je. . hope ko jgn terasa..aku doakan hubungan korang..aku nasihat kan matang lah sikit..kalau sama-sama masih syg..kite semua dah besar boleh pikir mane baik n buruk nye..tiada masalahnye x boleh selesai kalau saling bertolak ansur..saling memahami antara satu sama lain. . yg paling penting kepercayaan n kejujuran tu ! ! hope korang bahagia n baik2 semula. .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...