Followers

Sabtu, 1 Oktober 2011

Mood SyAwaL : EYLA AritH House...

Assalamualaikum 
Last Destinasi : Eyla Arith Punya Rumah..
Menu : Beriyani , Puding Custard , kuih muih .

Ok nak citer ni ! !

ni lah si Eyla arith.Gurl ni very Hot okies ! !
die Hot sebab Die salah satu My Best Friends..
memang terbaik lah...kalau ada masalah comfom cari die dulu...hihih
then die Hot sbb die Buat Open House Buat Pertama kali nye..
Uh teruja mak ! !..hahaha...

haaa ni semua very the Hot jgk! ! Kawan-kawan sy!!
tu si keding Zuhaili salleh wa tgk ekh kecik besO je...
pantang jumpe aku ada je nk menyakat die..berrr....eli sib baik aku cool....hahha...aiceh!!

Peace !! uh x selau ni gmbr tnjk peace kan cik lah..hihihi..

opssss pink panther tu tgk2...sempat lagi ko heh echa...
layan abg tu...hihihih...meletup..berrr...%&$#..

arh ni mamat makan kuat tapi badan uh tetap cm papan skate...hahaha

iwa ! ! eee gedik..;p..
khai ! ! xpayah nk ngurat aku okies!!
im not single!! usha lah mcm mne pun...uh xdaya mak nk layan..hahah

Maizan & si bangkhai mat sase Ketot ! !..hahaha...;p

Black theme ! !..

Perh bang khai xpuas hati ngn aku...agak2 lah woi nk sepak aku!!
memang nk kne cepuk dgn aku kan ko ni..berrr ! ! .
tahu lah kite comel...hihiih....(comel that mean tembam kan)..bluerkk..

cam sebiji x muke dorg...tgk idung sama kan...hahah
dorg ni cousin ana n iwa..;)

me n apit ! !..apit ko tgk mane??then aku tgk mane??
cmera kat depan tu..ko layan eli mmg gilerrr lah woii...hahha

Sweet couple !! Sweet Pengantin Baru ..
hiihih....Cella & radin

me n jan!.juru cmera kami kemana2 saje...:)

uh siapakah ? ? beruniform keje...
alahai kesian muke iwa xnmpk...haha..padan muke ! !..hihih

kami si Gadis-Gadis....
murah dgn senyuman yg Over sokmo!!..hahah

Eli...Gelojoh....! ! ! ..:p

uh x suke pic ni...berrr dah ar gemok sihat betul...
ada plak background yg berrr cm nk kne sepak dgn aku...hahaha...


Hot x kami !...haha...iwa over!!...





opsss sudah! !..rase dah bnyk benO gambOr ni.. hihihi. . .
kami memang GileR bergambO..hot n spicy!!..hahaha...
Tuan Rumah ni pun selalu over,hihih,,,,jangan marah yunk,
yunk thanx ea..ko memang sayang aku kan..
tahu0tahu je aku suke makan beriyani yg berkolestrol tinggi!..hahah
memang tahu kan aku suke makan pusding Cusrard..lemak tepu lah !!..
uh memang sayang lah kat ko...love u lah yunk,...
memang sedap & terbaik! !~makan ape pun sedap..hahah


to EYLA ARITH : SELAMAT HARI RAYA...
MAAF ZAHIR & BATIN...tQ jadi kawan baik sy dan iwa yg terbaik..
sayang Kamu Lebih..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...