Followers

Jumaat, 25 November 2011

Sayang : happY BirthDay ♥♥

Assalamualaikum ,

 : 25.11.2011 :
Berkata : Nak jadi Orang pertama wish abang , Ayu tahu abang xkan penah Buka n baca benda ni , Tapi Nak jugak bagi Sdedikit Ucapan Ringkas Tapi agak Panjang  . . ha3 . .




Selamat Hari Lahir Abang syg  . .
Selamat ea dengan peningkatan usiamu ini .
ayu doakan semoga abang dipanjangkan umur ,
dimurahkan rezeki  , Sihat Tubuh badan ,
Semoga juga dapat jadi anak yg soleh , abang yg xgarang sgt , adik yg dengar kata, kekasih ayu yg terbaik , Dan kawan yg baik buat semua . . SemOga juga kite di temukan Jodoh , harap ape yang kite Rancang berjalan dgn sempurna seperti ape yg kite inginkan .amin . . .
abg kat sana jage diri baik-baik . .  jangan nakal-nakal . . Love u abg♥♥  , miss u so much ♥♥


 " Sejarah mengajar kita

Menjadi lebih dewasa

Meniti arus angkara
Lupakan kisah yang lalu
Teguhkan tugu imanmu
Doaku buat kekasih "






Song For u Abang ♥♥  :

Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu


Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu




2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...