Followers

Isnin, 12 Disember 2011

Dijemput Ke wedding Eika ~SKTR 1

Assalamualaikum ,

Opss aku dijemput untuk menghadiri wedding kawan aku yg dah bertahun x jumpe , jumpe balik pun dekat MukaBuku . . so bile jumpe cm terkejut eh ika dah tunang. :).. tup2 dah tiba masa wedding xsangka igt juga die kat aku ni , utk pengetahuan ini lah majlis pertama yang aku pergi kawan sek rendah punye wedding , hihih~sebelum ni ada juga tengOk yg da kwin tapi x diundang...hahaha ~ ape pun tahniah Buat kawan aku ni Eika & Arman .
Jemputan Moden. skrg dah senang kan nk berhubung..:)
nanti ada jodoh kawin nk jemput  wat cm ni lah.kat kawan2 yg jauh...hihihi..:)


Selamat Pengantin baru Eika & Arman..
SemoGa Bahagia Selalu Hingga Ke akhir Hayat ..:)
Buat baby cepat2 taw..ha3 . (opsss)..hiihih

Berkata : sedih xdapat Pic sama , datang-datang org dah nak mula Kompang , ni pic pun curi-curi ,nak balik salam Pengantin dkt makan damai...hihihi....tp xpe lah jnji dtg kan..ha3..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...