Followers

Isnin, 30 Januari 2012

Cik MomoT BbQ Party . .


ASSALAMUALAIKUM..

Dengan ini aku akui blOg aku memang dah sangat usang dan bersarang ! ape2 pun im back now mengupdate kembali..:) . really rindu giler nk update bLog tapi disebabkan buzy & ada sikap malas menghantui diri maka bersarang lah BlOg aku ni...hihih... tapi harini aku sangat rajin nk update pasal SUPRISE PARTY MY BFF NUR'AQILAH a.k.a Eyla Arith merangkap kawan baik aku & ada kne ngena lah ngn aku die ni..tu yg kadang cik kila momot ni kecik ati je dgn aku...haha(yeke kecik ati)...hahahaha..mahu tidak nye cubit peha abg die yg terasa...(ngak ngertii)...hahahah....:p..~yunk jgn marah just for fun...hahhaa....opsss tak nak cakap lebih2 takot kne piat telinga ngan cik kila...haha




27.01.2012 ~ alhamdulilah berjaya juga planing aku,nora,echa,aisyah,ana & ani nak wat suprise party BBQ untuk cik kila ni...firstly sekali aku betul-betul nk minta maaf sebab gagal kan dating ko kila...hihihi... tapi ko pun xmarah kan dah cuit2 manja...matamu....senyummu...puiii.....hahhahha..


yunk sedikit ucapan ringkas walaupun agak lambat aku update Blog tapi nk juga bagi ucapan,
Yunk , selamat hari lanjut usiamu yg ke-23 ..(ko mesti tahu ko dah tua kan)
yunk , dunia akhirat ko sahabat terbaik (wlupun kdang2 mulut ko boleh tahan,tapi kite sama je).
yunk , aku doakan kan kebahagian ko dunia akhirat dgn si dia..(pastinye dia bf ko)
yunk , semoga diberi sihat tubuh badan , otak yg cergas . (jgn senteng taw)
yunk , lastly semoga ko jadi anak yg solehah wat mak ayah ko, jadi adik yg baik buat kakak n abg ko , kawan yg baik n hot buat kami semua , cinta yg tulus buat kekasih ko.. & skandal yg baik tok semua baby bo ko...hihih

~AMIN~

Layan Pic Party BBQ Kila Cik Momot.










Lastly , hope ko suka hadiah dari aku,iwa n echa . .
hadiah kami x seberapa hope dapat menjaganya dgn baik...:) 


 Pesanan terakhir : Belia Benci Dadah . hapuskan peperangan ! Bahasa Jiwa Bangsa ! Katakan Tidak pada Rokok ! . . katakan ia pada AEROBIK !!!...hahahah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...