Followers

Ahad, 6 Mei 2012

Pidah & Mat ...

Review : 22.04.2012 . wedding oh Wedding ! huh musim kawan2 aku mengawan . ha3  . . Update kali ni penuh dengan kawan-kawan aku kawen... tiap2 minggu ada je jemputan dari kawan-kawan , sedara mara & jiran Tetangga . . Ape pun nk ucapkan tahniah dekat semua Pengantin 1 malaysia termasuk kawan baik aku ni lagi sorang NurAfidah Tumizan A.k.a Whatsup a.k.a pidah !..ha3... Selamat Pengantin Baru yunk.. SerOnok tengOk kawan-kawan semua dah kawen .. suka..suka...suka....


Pidah & mat waktu nikah ni . . sweet .. dorang nikah dekat rumah . .
hanya dgn sekali lafaz ..alhamdulilah . .
"semoga dinda setia bersama kanda" ! terbaik ayat mat depan tok kadi...ha3 .

Time Bersanding .. kami Pantang nk jgk glamour macam pengantin.. ha3..
tapi gmbr aku  muke xnmpk ! menci...ha3 . .


mak dara vs Anak dara . ha3..

posing ... smile ...:)


Kenangan ! gmbr ni je yg dapat tgok dlm cmera aku ni...yg lain semua abis TEr delete!.
sayang ..sedih..:(


Peace no More...hihihi

Candid. ! 

Pidah & mat SemOga Berbahagia Selalu hingga ke akhir hayat Kalian. .
aku doakan korang cepat2 dapat baby....amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...