Followers

Selasa, 31 Julai 2012

Menghitung Hari . . .

Assalamualaikum ..

Menghitung Hari .... 10 hari Lagi !!!!Detik demi detik .....Menghitung Hari nak Raya . . seminggu....dua minggu lagi.. ??mungkin juga...  tapi..tapi sebenarnya aku menghitung Hari nak tinggal kan IAC .....Cukup....cukup sudah , cukup sudah aku besama IAC selama hampir 5tahun...>0< ..Aku Dapat Job Baru..Nekad lah kali ni buat keputusan.. xmo pandang belakang lagi....Cari Pengalaman Baru... Tukar Angin... Minta-minta kuputusan aku x salah.. harap lebih baik dari IAC..

PERASAAN : Jujur memang Sedih Gila ... Sedih Sangat-sangat..Sedih Nak Tinggal Meja & PC yg hampir 5thun jadi hak milik aku walaupun ia hanya pinjam semata-mata... Sedih Nak Tinggal Boss yg sangat baik.. sedih nk Tinggal Kan segala-galanya... Yang Paling Sedih Nak Tinggalkan Emot Momot.. kawan yg aku knal hampir 8bulan... kawan yg sekepala....segonjeng aku..:(. sedihnya....Emma... sedih kan... dah xdpat makan sama-sama...mengumpat sama-sama... bercerita sama-sama kan...x dapat luahkan Perasaan sama-sama... Ayu Harap Kawan Baru emma nnt lag baik dari ayu... 



JUTAAN TERIMA KASIH : Dengan Berbesar Hati aku nak Ucapkan Terima Kasih Dekat Semua Warga IAC special My Boss Mr Lim & Joanne...Terima Kasih banyak-banyak dengan tunjuk ajar selama ni, walaupun kite berlainan bangsa boss tetap hormat saya..:).. Terima Kasih xpernah kedekut ilmu.. mungkin saya xkan dapat boss sebaik boss skrg... Terima kasih kat Emma, Acik Rabun & semua... ayu Pasti akan Merindui Kamu semua...:)


Wif Momot !! Saya Pasti Merindu awak !!
Nota kita bersama akan saya simpan....
Nota Berantai ..:)

Staff IAC .. Terima Kasih kat kamu semua..:)

my Boss... Terima Kasih Mr lim & Andy..
Kalian Memang Best..terbaik...

First Day Join IAC : 23.04.2008..
Last Day : 10.08.2012...

SAYA PASTI MERINDUI KALIAN SEMUA.. :((


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...