Followers

Ahad, 29 Julai 2012

Ramadhan Ya Ramadhan ..

Assalamualaikum ,

Ramadhan Ya Ramadhan , Alhamdulilah masuk arini dah 9 hari berpuasa tapi aku baru 3hari Puasa ..bile dilanda bendera Merah memang xleh wat pape lah kan.... xnak celotoh panjang-panjang sangat ni, blog pun jarang dah update...so dikesempatan ini walau agak terlambat , aku nk ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam 1 dunia .. Moga Ramadhan ini lebih bermakna.. Moga juga dimurahkan rezeki . . amin...

Bercakap Pasal Rezeki , Syukur Alhamdulilah sgt . .Bulan Ramadhan bulan yg penuh rahmat ni aku dapat Offer Job baru .. 4tahun kerja tempat lama akhirnya seminngu sebelum raya aku akan keja tempat baru... semoga ia satu pilihan yang tepat..:).. Cuak juga ni rase nk pindah tempat baru..segala-galanya baru..kawan baru.. kerja baru..boss baru...gerrr seram.. minta-minta aku kuat hadapi segalanya..amin....go ayu...go..go.. chayok.:)

2hari sebelum Puasa .. Motif Pic  ? saje wat nyelit...haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...