Followers

Sabtu, 14 Julai 2012

Trip to KL ~ HonyemoOn wif My BestFriendS



Assalamualaikum ..

07.07.2012 ~ KL ~ KL ~ shOppiNG mOpiNg

Alhamdulilah Kami selamat pergi dan selamat balik ..
Akhirnye Rancangan kami 2 tahun yang lalu tercapai jua . Bile Kenangkan takot tahun depan  xde peluang mcm gini lagi dengan kawan-kawan , ape lagi kali ni nekad je pergi...
main redah je ni semua x tahu jalan...xpernah pergi melainkan CikLah je yg penah g..

Muka Fresh sebelum pergi .. jangan tanya kenapa Cik Lah xde Pic...
KeseRonokan Sebelum pergi Dating dulu . Xpenah berpisah jauh lah Konon nye..:)..hahaha
Xpe kami bagi peLuang....hihihi

Muka cam Orang Tua ~tetiba , Muka tak mandi !.. ha3


Mulakan BershoPping .. Berjalan . .
Dari satu destinasi ke Destinasi yg lain . 


Peace ! walaupun Penat Still Smile .
macam nak tertanggal Pinggang Mak...hiihh


Mak Jemah Keletihan ..ha3.. asal Singgah Kedai Je Cari Kerusi ...
haha...mak jemah,..oii mak jemah..

BergamBor sekejap dekat beg2 ni.. kat tempat ni je yg sempat amik...
tempat-tempat lain dah xdapat.. abis ramai Org...mata pun rambang. dah xpikir gambo-gambo..hihih


Bus Time ~ TranasiOnal ..
ada peristiwa yg agak melucukan...hihi.. 
tapi cukup sekdar kami je yg tahu...
almaklumlah 1st time jalan jauh naik bus...hahahaha

hush.. agak menawan lah juga kan..hahaha






Beg sebelum dah selepas...
sebelum Steady je..barang kosong...
selepas hamik ko sampai naik melecet bahu...:)

Tetibe Terselit Plak Pic abg aku ni...:)..
abang lah yg hantar & ambil kami dekat busten..:) terima Kasih Abang .

Celotoh Sedikit : Pengalaman yg perlu dijadikan Pengajaran...:)..Chewah...
-tak tahu bertanya,jangan Bodoh Sombong !...
-Jangan Mudah Percaya dekat orang yg baru kite kenal taw..

Terima Kasih Akak-akak yg dekat KL tu sudi membantu kami...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...