Followers

Isnin, 14 Januari 2013

My BFF


- 13.01.2013 -

Kami tinggal Satu kawasan Pasir Gudang..Tapi untuk berjumpa, berdating jarang Sekali ..
Masing-masing dah ada komitmen sendiri,rasa-rasa yg paling bz skrg cik ayu kan kawan-kawan....
cik ayu selalu kena tinggal skrg.. korang g berjimba-jimba cik ayu jarang join... uuhh Jeles yg Teramat sangat.. :( ... tgok wayang kne tinggal.. sodihnye....redha je lah sendiri yg bz kan...
Tapiiii bila dah berpeluang Jumpa Reramai ni uh memang tak ingat lah nak balik....
Ketawa Bersama..Menangis Bersama ..
kalau Boleh bersumpah nk mati pun bersama...:)

See !! Ada yg Lain kan.... :)
Alhamdulilah 2 org sahabat baik sudah ke arah yg baik..baik...:)


Mood : Secara Jujurnye Sedih mungkin lepas ni x dapat nk berjimba-jimba lagi kan....Menghitung Hari ..abiskan masa bersama-sama ... Love u awak semua... Friends Forever .....



1 ulasan:

  1. nak wat cam ner Cik Ayu oii...dah diri tu busy sgt cam PM...PM pon x busy cam tu...kikikikiki

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...